NIEUWSBRIEF NR: 05 DATUM: 09 oktober 2021

Algemene Leden Vergadering NVT
vergaderingHierbij willen we alle leden uitnodigen voor de Algemene Ledenvergadering die dit jaar wordt gehouden op woensdag 27 oktober 2021 om 19 uur bij Bistro33 (Sukhumvit soi 33). Daar bespreken we, zoals elk jaar, naast andere zaken de financiële situatie en wordt de bestuurssamenstelling vastgesteld. Als bijlage treft u het financiële verslag aan.Op de website

kunt u de agenda, de notulen van de Algemene Ledenvergadering van 27 oktober 2020 en het jaarverslag 2020-2021 vinden.

Aan de beurt om af te treden zijn de secretaris, de vice voorzitter en de webmaster. Nicole Hammer is de opvolgster van penningmeester Dick Zeilstra en vervolgt zijn termijn.

Er zijn ook vacatures voor de functies van evenementencoördinator en sponsorcoördinator. Voor alle bovengenoemde functies roepen we de leden op om kandidaten aan te melden per email aan het bestuur. Dat kan tot 22 oktober 2020.

De NVT publiceert haar activiteiten ook op de Website, Facebook en YouTube.

Mede mogelijk gemaakt door onze sponsors:

KIS AA Insurance Brokers

Dit is een nieuwsbrief van de Nederlandse Vereniging Thailand. U ontvangt deze nieuwsbrief omdat u wel eens contact heeft gehad met de NVT. Deze wordt telkens aan leden, maar soms ook aan een wijdere kring verstuurd. Als u geen prijs stelt op volgende edities, stuur dan een lege e-mail via deze knop, of antwoord op deze mail met als boodschap “Stop Nieuwsbrief NVT”.

Nieuwsbrief Ontvangen?

U kunt zich hier aanmelden!

AGS

Advertenties