Nieuwsbrieven

Layout niet goed? Klik hier om deze nieuwsbrief in uw reguliere webbrowser te bekijken.

NIEUWSBRIEF NR: 05 DATUM: 4 oktober 2020

Algemene Ledenvergadering NVT

hamer

Hierbij willen we alle leden uitnodigen voor de Algemene Ledenvergadering die dit jaar wordt gehouden op 26 oktober 2020 om 19 uur in het zaaltje bij Bistro33 (Sukhumvit soi 33). Daar bespreken we, zoals elk jaar, naast andere zaken de financiële situatie en wordt de bestuurssamenstelling vastgesteld.

Als bijlage treft u het financiële verslag aan. De agenda, de notulen van de Algemene Ledenvergadering van 28 oktober 2019 en het jaarverslag 2019-2020 kunt u vinden op de website.

Aan de beurt van aftreden zijn de voorzitter, de penningmeester en de ledenadministrateur. Voorzitter Bep Fleuren-Lucassen is bereid zich herkiesbaar te stellen – hetgeen ook de continuïteit van het bestuur zou waarborgen –, hoewel ze zich realiseert dat haar effectiviteit als voorzitter te lijden heeft onder haar afwezigheid vanwege de pandemie. Tot nu toe kon dat door het overige bestuur echter goed worden opgevangen. Penningmeester Dick Zeilstra kandideert zich ook opnieuw. Ledenadministrateur Sylvester van Welij is per 1 september opgevolgd door Chulalak Surattanayothin en deze stelt zich verkiesbaar.

Verder zijn er vacatures voor de functies van evenementencoördinator, sponsorcoördinator en eindredacteur "de Tegel". Voor alle bovengenoemde functies roepen we de leden op om (tegen)kandidaten aan te melden per email aan het bestuur. Dat kan tot 15 oktober 2020.

Vicevoorzitter Arie Bloed, secretaris Paul van der Hijden en Sylvester van Welij blijven deel uitmaken van het bestuur, laatstgenoemde als webmaster.

De NVT publiceert haar activiteiten ook op de Website, Facebook en YouTube.

Mede mogelijk gemaakt door onze sponsors:

Goud Brons
KIS AA Insurance Brokers

Dit is een nieuwsbrief van de Nederlandse Vereniging Thailand. U ontvangt deze nieuwsbrief omdat u wel eens contact heeft gehad met de NVT. Deze wordt telkens aan leden, maar soms ook aan een wijdere kring verstuurd. Als u geen prijs stelt op volgende edities, stuur dan een lege e-mail via deze knop, of antwoord op deze mail met als boodschap "Stop Nieuwsbrief NVT".